• ANA SAYFA
  • HAKKIMDA
  • KİTAPLAR
  • ÜLKELER
    • TÜRKİYE
    • KAZAKİSTAN
    • KIRGIZİSTAN
    • ÖZBEKİSTAN
  • BLOG
    • E-TİCARET
    • SEO
    • SEM
    • SOSYAL MEDYA
    • HAYATA DAİR
  • İLETİŞİM
No Result
Tüm Sonucu Gör
KAĞAN KAYA
  • ANA SAYFA
  • HAKKIMDA
  • KİTAPLAR
  • ÜLKELER
    • TÜRKİYE
    • KAZAKİSTAN
    • KIRGIZİSTAN
    • ÖZBEKİSTAN
  • BLOG
    • E-TİCARET
    • SEO
    • SEM
    • SOSYAL MEDYA
    • HAYATA DAİR
  • İLETİŞİM
No Result
Tüm Sonucu Gör
KAĞAN KAYA
No Result
Tüm Sonucu Gör

Hedef Örümcek mi, İnsan mı?

30 Temmuz 2013

Kağan Kaya > SEO > Hedef Örümcek mi, İnsan mı?

Seo Uzmanı – E-Ticaret Uzmanı

Günümüzde arama motorlarında üst sıralara çıkmak isteyen binlerce insan bulunmakta ve hiç şüphesiz profesyonel firmalardan kişisel çalışmalara kadar pek çok site için SEO çalışmaları yapılmaktadır. Bu çalışmalar, tıpkı gündelik hayatta olduğu gibi, iyi niyetli ve kısa yoldan çözüme ulaşmak için her türlü hileye başvurabilecek olan kötü niyetli insanlar tarafından yapılabilmektedir.

Günümüzde Google kullandığı yazılımlar sayesinde taramış olduğu sayfaları tıpkı bir insan gibi incelemeye çalışmakta ve algoritmalarını günden güne bu yönde geliştirmektedir. Google’ın ku kadar güvenilir sonuçlar verip milyonlarca insan tarafından tercih edilmesinin başlıca nedeni, aranılan anahtar kelimelere göre sitelerin ziyaretçilere ne kadar hitap ettiğini doğru filtrelemesidir.

Buraya kadar yazdıklarımızdan anlaşılacağı üzere Google’da üst sıralara çıkmak aslında Google örümceklerine sitemizi tararken anahtar kelimeler ile özdeşleştiğimizi doğru ifade edecek dolgun bir içeriğe sahip olduğumuzu göstermekten geçiyor. Yani SEO aslından örümceklere değil belirleyeceğimiz hedef kitleye doğru dokümanı sunmanızdır. Bu dokümanı doğru zamanda yani belirlediğimiz anahtar kelimeler kullanıldığında doğru ziyaretçilere ulaştırmak ise artık örümceklerin görevi olmalıdır.

Paylaş120Tweet75Gönder

İlgili Gönderiler

Stratejik Marka Yönetimi
E-TİCARET

Stratejik Marka Yönetimi II: Dijital Dünyada Marka Yönetimi

28 Mayıs 2024
Seo Çalışması Nedir?
SEO

SEO Çalışması Nedir?

31 Mart 2024
SEO'da Anahtar Kelime Araştırması ve Stratejileri
SEO

SEO’da Anahtar Kelime Araştırması ve Stratejileri

30 Mart 2024
SEO'nun Tarihçesi ve Gelişimi
SEO

SEO’nun Tarihçesi ve Gelişimi

29 Mart 2024
Sonraki Gönderi

Twitter

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  • Kağan Kaya
  • İLETİŞİM

© Kağan KAYA – Tüm hakları saklıdır.

No Result
Tüm Sonucu Gör
  • ANA SAYFA
  • HAKKIMDA
  • KİTAPLAR
  • ÜLKELER
    • TÜRKİYE
    • KAZAKİSTAN
    • KIRGIZİSTAN
    • ÖZBEKİSTAN
  • BLOG
    • E-TİCARET
    • SEO
    • SEM
    • SOSYAL MEDYA
    • HAYATA DAİR
  • İLETİŞİM