
Siber istihbarat, dijital dünyada savunma ve saldırı arasındaki dengeyi korumak için hayati bir araçtır. Bir devletin, şirketin veya bireyin siber güvenliğini sağlamada, olası tehditleri öngörmede ve doğru adımları atmada siber istihbaratın oynadığı rol, tartışılmaz bir gerçektir. Geleneksel istihbarat yöntemlerinin yerini giderek daha karmaşık hâle gelen, siber ağlar üzerinden yürütülen operasyonlar almıştır. Siber dünyada var olmanın ve gelişmenin ilk adımı, yeni nesil istihbarat anlayışını derinlemesine kavramaktan geçmektedir.

Markalar hayatımızın ayrılmaz bir parçası. Kimi zaman bir ürünle kurduğumuz bağ, bazen de bir hizmetin sağladığı memnuniyet, markaların gücünü ve önemini bizlere gösteriyor. Markalar karmaşık ve değişken bir pazarda hayatta kalmak ve gelişmek için her zamankinden daha fazla mücadele ediyorlar. Tüketicilerin dikkatini çekmek, sadakat oluşturmak ve rakiplerinizden sıyrılmak zor. Bu kitap markaların büyülü dünyasını stratejik bir bakış açısıyla ele alarak sizlere rehberlik etmeyi amaçlıyor.
Stratejik marka yönetimi, iş dünyasında firmaların kendilerini farklılaştırabilmeleri ve rekabet avantajı elde edebilmeleri için kritik bir öneme sahip. Fakat bu süreç sadece teknik bilgiden ibaret değil. Her marka kendi hikâyesini anlatır. Kimi zaman yenilikçi bir teknolojiyi, kimi zaman ise köklü bir geçmişi yansıtır. Ama her zaman özgün ve kendine has bir karaktere sahiptir. Kitapta markaların doğuşundan, büyümesine ve dönüşümüne kadar olan yolculuklarını inceleyecek, gerçek hayat örnekleriyle stratejik yaklaşımların nasıl hayata geçirildiğini göreceksiniz.
Hızla değişen dijital çağda markaların nasıl evrildiğini, sosyal medya ve dijital pazarlama stratejilerinin marka yönetimine olan etkilerini tartışacağız. Teknolojinin getirdiği yenilikler ve karşılaşılan zorluklar karşısında markaların nasıl ayakta kaldığını ve geliştiğini keşfedeceksiniz.

Siyaset, bir hashtag kadar popülerdir ve bir tweet kadar çabuk unutulur.
Sosyal medya, herkesin fikirlerini paylaşabildiği ama kimsenin dinlemek zorunda olmadığı bir yerdir. Sosyal medya, politika için bir pazarlama aracı, seçmenler içinse bir sosyal oyun alanıdır; her iki taraf da ‘beğen’ tuşuna basar ve gerçek sonuçları seçim gününde görürler.
Sosyal medya, siyasetçilerin ‘çok fazla bilgi ve çok az karakter’ dünyasında hayatta kalmaya çalıştığı bir yerdir.
Bir like, bir seçmenin kalbini kazanmanın en hızlı yoludur.
Sosyal medya, herkesin siyaset uzmanı olabileceği yerdir.
Siyasetteki gerçek kriz, kaç takipçi kaybettiğinizdir.
Siyasetçiler, beğeni ve oyları için yarışırlar.
Siyaset, retweetlere ve favorilere dayalı bir demokrasidir.
Siyaset, yüz ifadesi kullanmayı unutan bir emoji gibidir.
Siyaset, birçok karakterle tanımlanır ama gerçek karakterlerle yapılır.
Siyaset, trollemek değil, çözümlemek olmalıdır.
Siyaset, herkesin cep telefonundaki bir seçimdir.
Siyaset, gerçek dünya sorunlarını sosyal medya üzerinden çözmeye çalışmak gibidir.
Siyaset, insanların gülmekten ağlamak istediği tek yerdir.
Siyaset, 280 karakterle değiştirilemeyen düşüncelerin savaşıdır.
Siyaset, gerçek dünya ile sanal dünya arasında bir köprüdür.
Siyaset, tik ve retweet sayılarına dayalı bir rekabettir.
Siyaset, herkesin retweet ve yorum yapma hakkına sahip olduğu yerdir.
Siyaset, herkesin bir ekran arkasında olduğu bir oyun gibidir.
Siyaset, herkesin düşüncesini paylaşma hakkına sahip olduğu bir yerdir ama bazen dinlemek de gerekir.

Borsa dünyası, tarihin derinliklerine uzanan sürükleyici bir serüvene benzer.
Bu serüvenin içinde başarıdan başarısızlığa, zenginlikten yoksulluğa uzanan bir yolculuk söz konusudur.
Borsa yatırımcısı olma yolculuğuna başlamadan önce bu kitabı dikkatlice okuyun. Bilgi ve deneyim kazandıkça finansal hedeflerinize ulaşmanın ne kadar tatmin edici bir deneyim olduğunu göreceksiniz. Aklınızda bulunsun; borsa yatırımı bir maraton gibidir, acele etmeden sabırla yol almalısınız.
Unutmayın, borsa yatırımcısı olmak öğrenmeye ve büyümeye daima açık bir yolculuktur.

Günümüzde uluslararası ilişkiler; ticaret, turizm ve diğer birçok alanda etkili iletişim stratejisi, algı yönetimi ve psikolojik savaş tekniklerinin doğru şekilde kullanılması gerekliliğini ortaya çıkarmıştır. Kitapta, bu tekniklerin neler olduğunu, nasıl uygulandığını ve hangi sonuçlar doğurduğunu beraber inceleyeceğiz.
Kitabın ilk bölümlerinde; algı yönetimi ve psikolojik savaşın ne olduğunu, tarihçesini, çeşitlerini ve nasıl uygulandığını öğreneceksiniz. Sonraki bölümlerde ise bu tekniklerin; ekonomi, siyaset, medya ve diğer alanlarda nasıl kullanıldığını göreceksiniz.
Kitabın amacı; algı yönetimi ve psikolojik savaş tekniklerinin kullanımını anlamanın yanı sıra etkilerini tartışarak; bu tekniklerin doğru kullanımı ve kötüye kullanımı hakkında farkındalık yaratmaktır.

Türk, yurdunu sevdiği gibi sever.
Ailesini sevdiği gibi sever.
Evini, yuvasını sevdiği gibi sever.
Göğü sevdiği gibi sever.
Günü, güneşi sevdiği gibi sever.
Bulutları sevdiği gibi sever.
Yağmuru, karı, rüzgarı sevdiği gibi sever.
Çiçekleri sevdiği gibi sever.
Ağaçları, yaprakları sevdiği gibi sever.
Hayvanları, böcekleri sevdiği gibi sever.
Türk, görür sever.
Türk, bir bakar sever.
Türk, bir duyar sever.
Türk, bir anlar sever.
Türk, bir anda sever.
Türk, bir çağ boyunca sever.
Türk, sonsuzca sever.
Türk, içten sever.
Türk, duygusal sever.
Türk, Türk’çe sever.
Türk’ün sevmesi tarih olur. Destan olur.
Şiir olur. Öykü olur. Roman olur.