• ANA SAYFA
  • HAKKIMDA
  • KİTAPLAR
  • ÜLKELER
    • TÜRKİYE
    • KAZAKİSTAN
    • KIRGIZİSTAN
    • ÖZBEKİSTAN
  • BLOG
    • E-TİCARET
    • SEO
    • SEM
    • SOSYAL MEDYA
    • HAYATA DAİR
  • İLETİŞİM
No Result
Tüm Sonucu Gör
KAĞAN KAYA
  • ANA SAYFA
  • HAKKIMDA
  • KİTAPLAR
  • ÜLKELER
    • TÜRKİYE
    • KAZAKİSTAN
    • KIRGIZİSTAN
    • ÖZBEKİSTAN
  • BLOG
    • E-TİCARET
    • SEO
    • SEM
    • SOSYAL MEDYA
    • HAYATA DAİR
  • İLETİŞİM
No Result
Tüm Sonucu Gör
KAĞAN KAYA
No Result
Tüm Sonucu Gör

Modernizmin Dayanılmaz Hafifliği

1 Kasım 2019

Kağan Kaya > E-TİCARET > Modernizmin Dayanılmaz Hafifliği

sosyal-medyanin-gücü

Televizyonun yerini YouTube 

Gazetenin yerini internet haber 

Kitabın yerini e-book

Pazarın yerini e-ticaret 

Mecmuanın yerini e-dergilerin aldığı bir dönem yaşıyoruz.

Teknolojiye yetişmenin mümkün olmadığını yıllardır yaşayarak öğrendik. 

İzlenmeyen televizyonlar, okunmayan gazeteler, dinlenmeyen radyolar söylediklerinizin halkta karşılığı yoksa siz de yoksunuz. 

Lüks plaza katlarında patronlarına hizmet eden kravatlı gazetecilik dönemi bitmiştir. 

Bilgisayar kullanmayı bilmeye gerek kalmadan, yediden yetmişe herkesin kullandığı sosyal medya mecraları sayesinde istemediğiniz kadar yanlı-yansız, doğru-yanlış bilgiye ulaşmak hayal değil. 

Öneri, istek ve şikayetlerinizi bile Twitter Trend Topic listesinde dile getiriyorsan e-vatandaş dönemi de başlamıştır.

Dijital dizi ve film platformu Netflix bile dünya internet trafiğinin %15’ini tüketirken siz hala neyin peşindesiniz tüplü televizyon patronları?

Artık markalar geri dönüşünün bile net hesaplanamadığı gazete-televizyonlara değil yeni medyaya reklam veriyor.

İnternet sayesinde artık herkes birer medya patronu ve gazeteci.

Otobüste, hastanede, postanede tanışıp evlenme devrinin bile sonuna geliyoruz hatta o devrin son temsilcileriyiz diyebiliriz yeni nesil instagramda likeladığı kişiyle evleniyor.

Facebook’ta ilişki durumunuzu belirtmiyorsanız, ilgilendiğiniz kişi instagramda sizi likelamıyorsa evde kaldığınız düşünülebilir. Teknoloji meraklılarına, sosyal medya kullanıcılarına ve özellikle bekarlara ilanen duyurulur. 

Kağan KAYA

24.10.2019 tarihinde gazeteciler.com’da yayınlamıştır.
Paylaş124Tweet75Gönder

İlgili Gönderiler

Müşteri davranışlarını anlamak ve hedefli kampanyalar oluşturmak
E-TİCARET

Müşteri Davranışlarını Anlamak ve Hedefli Kampanyalar Oluşturmak

1 Mart 2025
Genç Seçmenlere Yönelik Mobil Kampanyalar
SOSYAL MEDYA

Genç Seçmenlere Yönelik Mobil Kampanyalar

22 Şubat 2025
Sosyal Medya ve Örtülü Operasyonlar
SOSYAL MEDYA

Sosyal Medya ve Örtülü Operasyonlar

8 Haziran 2024
İş Dünyasının Yıldız Haritası
E-TİCARET

İş Dünyasının Yıldız Haritası

31 Mayıs 2024
Sonraki Gönderi
Milli Yazılım

Milli Yazılım

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  • Kağan Kaya
  • İLETİŞİM

© Kağan KAYA – Tüm hakları saklıdır.

No Result
Tüm Sonucu Gör
  • ANA SAYFA
  • HAKKIMDA
  • KİTAPLAR
  • ÜLKELER
    • TÜRKİYE
    • KAZAKİSTAN
    • KIRGIZİSTAN
    • ÖZBEKİSTAN
  • BLOG
    • E-TİCARET
    • SEO
    • SEM
    • SOSYAL MEDYA
    • HAYATA DAİR
  • İLETİŞİM