Google Analytics Trafik Kaynakları

Google Analytics Trafik Kaynakları Raporu trafiğimizin internette yer alan hangi kaynaklardan geldiğini gösterir. Hangi trafik kaynağının en yüksek trafiğe getirdiğini öğrenerek farklı trafik kaynaklarını karşılaştırmak için trafik kaynaklarına bakabiliriz.

Doğrudan Trafik‘te kullanıcılar tarayıcıya doğrudan sitemizle ilgili URL’yi veya sitemizin adını tarayıcının adres çubuğuna yazmışlardır. Yönlendirmeler sitemize trafik gönderen tüm siteleri temsil eder. Bunlar bloglardaki linkler, affiliate reklam bağlantıları veya farklı sitelerdeki banner, prefoll gibi reklam türleri olabilir. Arama trafiği ise Google, Yahoo, Bing, Yandex gibi arama motorlarındaki reklam veya reklam harici linklere tıklayarak sitenize ulaşan kullanıcıların oluşturduğu trafiği gösterir.

Hangi arama motorlarının kaliteli trafik gönderdiğini öğrenmek, reklam vermek istediğimiz arama motorlarını seçmemize yardım eder.

Yorum

  1. Ahmet Baki

    Cevapla

  2. Orhan Şen

    Cevapla

  3. Gürkan

    Cevapla

    • Cevapla

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir