sem uzmanıArşiv

Kod/Yazı Oranı

Kod/yazı oranı, sayfanızdaki metin içeriğinin yüzdesini vermektedir. Sayfanızdaki metin içeriğinin kod içeriğinden fazla olması sayfanızın arama motorları açısından dost bir site olduğunu ifade edecektir. Ayrıca kod miktarlarına göre daha fazla metin içerik sağlamanız durumunda sayfanız daha kısa sürede indexlenecek ve sıralama açısından olumlu bir etki yaratacaktır. Sayfanızın kod/yazı içeriğinin oranını tespit etmeniz için http://www.seochat.com/seo-tools/code-to-text-ratio/ sitesini

Site Hızı

Hiç şüphesiz ziyaretçiler kadar arama motorları için de sitenizin hızı kritik önem taşımaktadır. Bir ziyaretçi uzun sürede açılan bir sitede fazla kalmak istemeyecek ve siteyi terk etme eğiliminde olacaktır. Bu durum sitenize ait “Hemen Çıkma Oranı”nı arttıracak ve SEO açısından olumsuz bir etki yaratacaktır. Tıpkı ziyaretçileriniz gibi arama motorlarının örümcekleri de ulaşılması güç ve zaman

SEM Uzmanı Nedir?

SEM açılımının Türkçesi Arama Motoru Pazarlamacılığıdır. SEM bir reklam türüdür. Arama motorları üzerinden aratılan kelimelerin karşılığın da açılan sayfanın üst ve sağ kısımlarında bulunan reklamlar SEM için bir örnektir. Google ve Yahoo dünya üzerinde SEM imkanı veren arama motorlarıdır. Türkiye’de ise Yahoo pazarı daha gelişmediği için şuanda sadece Google Adwords SEM imkânı vermektedir. SEM uzmanı ise

SEM Uzmanı

SEM açılımı İngilizce olarak Search Engine Marketing demektir yani; Türkçede Arama Motoru Pazarlamacılığı olarak adlandırılır. Arama motorlarının sonuç sayfalarında görünen (SERPs) kelimede ki görünürlüğü üst seviyelere çıkarmak için ödenen para ile artırmak isteyen web siteleri için sunulan bir reklam çeşididir. SEM uzmanları da bu reklamların gelişimini ve daha fazla verim almasını sağlayan kişilerdir. Arama motorların

Gül Yaprağı Gibi Yaşamak

Uzak doğuda bir budist tapınağı, bilgeliğin gizlerini aramak için gelenleri kabul ediyordu. Burada geçerli olan incelik; anlatmak istediklerini konuşmadan açıklayabilmekti. Bir gün tapınağın kapısına bir yabancı geldi. Yabancı kapıda öylece durdu ve bekledi. Burada sezgisel buluşmaya inanılıyordu, o yüzden kapıda her hangi bir tokmak, çan veya zil yoktu. Bir süre sonra kapı açıldı, içerideki budist,